wulle wulle wap wap

2011-09-02 | 12:19:16 | Allmänt


bufuckinghu vad jag SNOOOOOOOOOOOORAR, jag är så jävla trött på det jävla snoret nu så jag blir helt galen. Det är absolut inte det är jag är tät i näsan utan det bara rinner och rinner och rinner och rinner. U see!? Min högra näsvinge är helt röd och fjällar av allt jävla snytande så den gör as ont. Igår så började hjärtat må dåligt han med, ont i halsen och snuvig. Hoppas han mår långt ifrån som jag gjorde i tisdags för det önskar jag knappt åt min värsta fiende, fyfan alltså. ;)

Nu ska jag sluta klaga (okej, måste bara klaga på att jag börjat hosta med) och äta lunch, frågan är bara vad jag ska äta för jag ohrkar inte ställa mig och göra något. Har visserligen inte kollat om hjärtat fick med sig lunchen, han glömmer det ibland. Isåfall så tar jag den, lätt.


Jag saknar min moooooobil, känner mig helt handikappad utan den. älskade HTC desire HD, du är den bästa mobil jag någonsin haft, kom tillbaka till mig, I miss u.. Jag lovar att du ska få ett nytt skal när du kommer hem igen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback