kvällsmys

2011-09-27 | 19:08:02 | Allmänt


såja, nu är maten svald och jag är supermätt. Dock blir det lite efterrätt om en stund som vi tänkte äta igår efter tacosen egentligen men det blev änna inte av, vi ska käka glass till efterrätt. Vi har en massa goda strössel sedan jag bakade cupcakes sist och sedan finns det hallon i frysen och blockchoklad i skafferiet så jag ska nog göra antingen hallonsås eller chockladsås till oxå. namnomnam.. Vi ska kika på gårdagens Idol avsnitt nu och sedan ska vi nog kika på någon film, vilken vet jag inte ännu dock! :)


Här får ni en jävligt snabb (och rykande het) bild på dagens middag, superenkelt och supergott. Man kan även göra den lite tunnare så det blir soppa istället för gryta tyP. Sist åt vi lite pasta till men idag åt vi broccoli och ärtor.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback