kinabuffé

2011-09-22 | 20:08:09 | Allmänt

Tjoflöjt, har precis landat i soffan för ett par minuter innan jag ska slänga ihop middagen, jävligt sent tycker ni och det tycker jag med men jag var bara tvungen att städa bilen, hade inte kunnat vänta för då hade det inte blivit gjort. Skulle städat här hemma med men hjärtat har dammsugit hela övervåningen och jag plockat tvätt och plockat överallt annars så dammning och dammsuga undervåningen tänker jag göra imorgon istället. Nu ska jag alltså laga middag, köttfärsås så det går fort som tur är.

Idag lunchade jag med pappa (kinabuffé i kungälv) och därefter så åkte jag och hälsade på N&D, Morando fick lov att vila idag men imorgon så blir det en tur på eftermiddagen så hoppas att det är okej väder (alltså att det inte ösregnar, hellst inte regnar alls) NEJ NU MÅSTE JAG LAGA MAT!


Nu är hon ren innuti svarta pärlan, bara utsidan kvar... kan hända att det blir en tvätt imorgon. Här står hon och pratar skit med N&D volvo.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback