19-11 arbetspasset väntar, såja.

2011-09-30 | 16:49:28 | Allmänt


Har precis packat klart väskan inför kvällen/nattens arbetspass och har lagat middag, fick snabbt som fan slänga ihop något som jag ska ha middag till ikväll. Fick slängt ihop veggoschnitzel, kroketter och trattisar (ifrån mamma, färdig rensade och förvällda... bra med en svampplockande mamma kan jag säga hihi) med lite creme bonjour karl-johan/champinjon. Supersnabbt och funkar alldeles utmärkt för middag idag, hellre än någon random rätt ur frysdisken. Om ca. 25min så sätter jag mig i bilen och håller tummarna hårt som fan att det finns parkeringsplatser i närheten av färjorna idag.

Vad ska ni hitta på idag? fredagsmys kanske?





Kommentarer
Emelie Bäck, Cancerfonden säger:

Hej! Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

2011-09-30 | 17:44:07
Bloggadress: http://cancerfonden.se/sprid-budskapet
anna säger:

ha det så bra på jobbet då!



sv: haha ja jag har också nedräkning för dexter ;)

2011-09-30 | 20:40:54
Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback