godday

2011-10-06 | 10:40:31 | Allmänt


Godday mina sköna små bönor!

Igår var det väldigt tomt här på bloggen, sov noll natten till igår så jag var som en zombie igår. Hade även besök av A så vi var runt lite här och där och grejade, visst hade kunnat slänga in ett inlägg ifrån mobilen men det hade jag inte en tanke på igår. På kvällen så var det serier som gällde för hela slanten, gick och la mig vid 23 och gick upp 06.25 idag passade på att köra hjärtat till jobbet eftersom jag hade utsläppet i stallet men det var sånt pissväder så jag åkte dit och gav dom frukost och sedan så tog J ut dom lite senare. Verkligen helt galet vad det har regnat inatt och imorse, nu är det uppehåll iaf.


såhär härligt var det ute imorse vid starx efter 7, härligt va?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback