SOS västkust

2011-10-03 | 22:50:32 | Allmänt


Jag längtar galet mycket till 22-29 oktober, varför får ni inte veta nu utan vid ett tillfälle närmare datumet. Jag kan bara säga att jag ser verkligen fram emot det här och det kommer nog bli väldigt nyttigt och lärorikt. Nu ska jag kolla på SOS västkust på kanal5play som jag har gått och väntat på sedan i sommras då jag fick veta att en väldigt älskad till mig ska medverka i programmet, heja! Nu är det ju så att våran tv funkar fortfarande inte, eller tja alltså tvn funkar men inte antennen, vi har bytt antennsladd flera gånger men det funkar inte ivartfall. Måste göra en anmälan om det nu i veckan så vi får igång skiten igen, är rätt segt att inte ha tv kanaler. Nej nu ska jag kika på programmet och sedan ska jag inta sängen, upp tidigt imorgon och sätta igång dagen.








Kommentarer
Emelie säger:

Sv: Haha, ja, ännu en ursäkt ;) Upptäckte att detta inte endast är på Coop, utan jag tror även jag såg det i en ICA butik (är inte helt hundra). Du får gå och plocka på dig en påse ;)

2011-10-04 | 02:03:45
Bloggadress: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback