finn ett fel.

2011-10-18 | 18:16:38 | Allmänt


Tjoflöjt, sitter och väntar på att maten ska göras, eh.. alldeles strax. Idag har jag varit igång sedan kl. 7.30, började med en promenad i regnet.... mycket... givande. Sedan åt jag en brakfrukost, hoppade i duscgen, fixade mig och stack iväg på ett möte med Proffice. Efter det har jag mest bara lallat runt och gjort allt och ingenting. Efter middagen så ska jag ta och åka till stallet och mocka, mysa och släppa in hästarna och mysa lite till, njuta av lugnet medans dom äter sin kvällsmat.

påtal om ingenting så har jag tappat bort min digitalkamra, helvetesjävlasnoppfitta. Eller jag har rättare sagt förlagt den på ett jävligt bra ställe, säkert här hemma men vart fan då? F I T T A.



bild ifrån Türkiet, finn ett fel.








Kommentarer
Jessi Fox säger:

men suuuuuuuuuug!!!! fan vad jag hatar att tappa bort saker... man blir fan helt förstörd!

2011-10-18 | 19:30:09
Bloggadress: http://jessiljungkvist.blogg.se/
sofia säger:

hahaah! 7/24 :P

2011-10-19 | 22:06:56
Bloggadress: http://fialialejjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback