111004

2011-10-04 | 13:50:09 | Allmänt


Godday, har precis kommit hem efter att ha hoppas in och jobbat en liten stund. Dagen startade på ett ofrivilligt sätt med att jag fick köra hjärtat till jobbet då han hade försovit sig lite, upp och hoppa. kl. 07.10 var jag i stallet och gav hästarna frukost och kl. 07.30 ringde dom och undrade om jag kunde jobba en stund, sure thing jag är ju ändå redan vaken, hihi. Nej jag hade allt gått upp och jobbat ändå men det är ju skönt att slippa bli väckt av telefonen som ringer som en idiot. Nu måste jag fixa mig något att äta för jag är vrååååål hungrig, magen skriker verkligen efter någon form av föda.


solen höll på att gå upp när jag var där, mysigt.










Kommentarer
sarah- tillridningsryttare säger:

Hej!

Jag rider en del ''problemhästar'' och jag gjorde ett inlägg om storlekar, för jag rider delvis en welsh mountin och jag är ca. 1,65 lång men smal!

lägg gärna in en kommentar!

Döm mig inte tack! ;)

2011-10-04 | 17:43:33
Bloggadress: http://sarawhbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback