Pistol fucking Pete

2011-05-31 | 22:06:50 | Allmänt


Hej mina små gullebullar.

Sitter hemma och gör absolut ingenting, är lite ...... jag vet inte vad faktiskt. Ohrklös? Imorgon så ska vi triangelmärka våran älskade Pistol som har pålagringar på SI-leden. Vi kommer fortfarande kunna använda honom som promenadhäst. Mamma är för blödig och kan inte vara med så jag kommer vara där istället, kl 14 och jag passar samtidigt på att låna deras bil och släp och tar och åker till stallet där jag står och packar ihop mina saker och fixar, åker sedan och hämtar hjärtat på jobbet, åker tillbaka till stallet och lastar på min häst och åker tillbaka till Uddevalla där han ska stå fram tills början av Juli, då flyttar jag honom förhoppningsvis till det nya stallet som ligger bara 10min hemifrån med bil.   Kortochgott - kommer bli en jävla massa körande för mig imorgon.


Har en bild på Pistolen hängandes på kylskåpet, en bild mamma skickade med brev ifrån USA när dom var där och jobbade. Det var så vi fick honom, hon blev helt tokig i denna kille och beslutade sig för att ta med honom hem när det var dax för hemfärd. Han är så godhjärtad så det är helt galet, även om han inte hade gått och rida något mer nu så hade vi haft honom som sällskapshäst sålänge han inte lider.  Älskade Pistol Pete! ♥








Kommentarer
emilia säger:

vilken fin! vad är dte för en häst? hoppas att märkningen gick bra!

2011-05-31 | 23:11:05
Bloggadress: http://espot.blogg.se/
Gaymasen säger:

Aw vad fint. :)



Och jajjemen läkare blir det. Och klart det viktiga är att vi har varandra men Umeå lockar inte. Inte alls. ^^

2011-05-31 | 23:26:17
Bloggadress: http://gaymasen.se
N A T H A L I E säger:

Godmorgon :D

2011-06-01 | 07:57:07
Bloggadress: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback