sistaminuten

2011-05-30 | 14:30:54 | Allmänt


Hur har eran helg varit mina små pirater? smygstartade helgen med biodate i torsdags ju och det blev fast five vi kikade på mycket bra tycker jag. Brumbrum. Fredagen var lugn, somnade tidigt, lördagen var mycket bilåkande, började med att kolla på stall, sedan komma hem och tjilla lite, sedan fick älsk för sig att vi skulle åka till E och kolla på fotbollen... sagt och gjort, dock så träffade jag J i ett par timmar istället. Lånade pappas lägenhet och sov där, sedan iväg till svärföräldrarna på morsdag och sedan till syrran där det hölls morsdagmiddag. Var hemma sent igår, kollade BB och sedan så somnade vi båda fort tyP.


Började dagen med att kolla resor, v.24 så sticker vi iväg på en sistaminuten. Turkiet, Grekland, Cypern eller Spanien blir det. Förhoppningsvis följer även E och N med och gud vad jag längtar.

No more blekfis.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback