dont worry, be happy

2011-05-18 | 22:47:13 | Allmänt



Helvete vad klockan tickar iväg, slutade vid 15.30, hjälpte S och sedan så stack jag till stallet. Efter jag kom hem har jag gjort absolut ingenting och ändå är klockan nu snart 22.45 wtf? Trött som fan är jag oxå, vill ha helg tyP. Imorgon har vi planer att äta middag hemma hos pappa, och i helgen ska ju jorden gå under så vad ska man planera inför ens sista dagar? ;) Nej skämt på skidor, jag tror inte på ett skit av vad den där tokgubben säger. Jag hoppas och tror att jag kommer få leva mig gammal och dö när det är tid för mig. Dont worry, be happy! dododododoodooooo dodo.

Nu ska jag inta sängen och läsa några sidor, frågan är om jag pallar hålla ögona öppna. Igår somnade jag med boken som huvudkudde, rätt skönt faktiskt *not*. Men godnatt på er sötnötter. Kanske skriver några rader innan jobbet imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback