en mycket trevlig helg fo sho.

2011-05-10 | 12:50:53 | Allmänt


Hej mina söta små solkyssta gullrumpor!


Jag sitter och laddar min mp3 och fixar en ny playlist till den, hade tappat bort sladden så den har varit död sedan Bali så mobilen har fått vara ersättare sålänge men den har jag inte när jag tränar, blir för svettigt för den så att siA och med risk att tappa den i golvet/marken så är det osmart. Har haft en mycket trevlig helg och inte många sekunder vid datorn men ett par mobilinlägg är ju alltid något eller hur?



I fredags så stod hockeyn och tacos på schemat tillsammans med R och L. Lördagen så var det 25års kalas för E på tjörn och där var vi ända fram till natten. I söndags så var det hockeyn och grillning på schemat, på kvällen tog jag och L en promenix på 7,4km och avslutade helgen med jordgubbar och grädde. En kanon helg helt enkelt!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback