sol, vind och vatten.

2011-05-31 | 13:34:42 | Allmänt


Idag har jag sagt upp min stallplats där jag står, det är på tok för dyrt för mig att åka 5mil varje dag för att ta mig till stallet och dessutom så tar det för lång tid, jag förlorar en timme i tid att bara sitta i bilen. Jag var ju och kollade på ett stall i Härryda i helgen, det är snäppet längre dit och även det kommer gå åt sidan. Idag ska jag kolla på ett stall i hisings-kärra, tar mig ca. 10min att ta mig dit. Det verkar bra så nu hoppas jag på att det är det, hade varit superduperbra om jag hittade något bra så nära. Jag ska även köra min kära polle till mamma där han ska stå i några veckor och beta dundergräs.


ena brorsdottern i paddocken, hur kass vy har vi inte?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback