maj all over the place

2011-05-06 | 12:41:48 | Allmänt


Hej mina små sjörövare.

Jag åkte till mamma i tisdags för att hjälpa henne ta bilder som skulle ut på blocket och det blev så att jag stannade kvar. Hämtade upp mina brorsdöttrar på vägen dit med så fick spenderat lite tid med dom, körde hem S på kvällen men J fick stanna kvar. Så vi tillbringade hela morgonen/förmiddagen tillsammans. Vi åt pannkakor till lunch och sedan körde jag hem henne och åkte hem till Göteborg igen. Älsk var hos R i onsdags så igår tillbringade vi torsdags kvällen i soffan tillsammans, var flera dagar sedan nu. Att det redan är fredag... denna veckan har gått sjukt snabbt. Imorgon ska vi på 25års kalas på Tjörn men det är väl planerna vi har för denna helgen änsålänge tyP. Fårse vad som sker.


Hafsten ifrån bron. Uppe på klippan är det en fantastisk utsikt, ska visa er någon dag.



kvällspromenad med Sally.



J äter pannkakor.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback