första maj!

2011-05-01 | 17:30:01 | Allmänt


Hellu, har jobbat hela veckan inkl. igår och där efter iväg till stallet och kom hem vid 21.30 typ. Gick och la mig direkt och upp kl. 8 imorse igen för att åka till stallet. Hade en fantastisk ridtur i det fina vädret och Sally sprang med och luffsade omkring, hon är så duktig att ha med. Inte ens när det hoppade fram ett rådjur idag stack hon, då tänkte jag "jahopp, där sticker strax hon" men icke. Hon luffsade brevid oss, kikade lite och skällde på det men hon gick inte en meter emot det.

Idag har vi inte gjort så överdrivet mycket annars, städat lite och sedan så körde vi R till Lindome så han slapp ta bussen. Vi ska dock snart åka in till stan och gå på bio tillsammans med pappa och M. Ska flytta på mina vinterdäck innan vi sticker så nu tackar jag för mig. Hoppas ni får en mysig söndagskväll! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback