110328

2011-03-28 | 21:27:54 | Allmänt


Gokväll mina damer och herrar!

Har haft en lång och solig dag på jobbet, jobbade 11-19.30 och var mestadels ensam idag. Imorgon är det fullrulle igen och på onsdag är vi alla fyra och då tänkte jag bjuda på någon fika. Har varit sugen på att baka muffins nu i flera dagar så inte helt omöjligt att det blir det. Time will tell!  (:

Nu ska jag sätta på en tvätt och sedan duscha, hjärtat är ute och dricker öl med sin pappa idag. Så när han kommer hem vet jag inte, sa att han fick ringa om han ville att jag skulle hämta honom. Snäll flickvän jag är huh? Jag drömmer om hus varje natt, råkade komma över mitt drömhus på internet häromdagen nämligen. ÅÅHÅ hade det funnits några miljoner på kontot så hade jag varit överlycklig, hihu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback