träningsschema

2011-03-01 | 09:27:29 | Allmänt


Kom hem nyss efter att ha varit i stallet, hade utsläppet men när jag kommer dit har någon redan släppt ut dom... rätt irriterande när jag går upp 06.20 för att åka till stallet just för att jag HAR utsläppet. Nåväl, testade longera lite i paddocken men det var för halt fortfarande, gah. Mockade och fixade maten + mockade osv. för A-K med.

Nu ska jag byta om och sedan åka till AF och ha ett möte, och imorgon ska jag på två intervjuer så idag ska jag bara slappa förutom besöket till gymmet tyP. Ska försöka sätta ihop ett nytt träningsschema. Nu när A är med och tränar så kan vi köra parövningar med, fett nice. ÅHÅ jag är så hungrig, måste käka frukost. (tog bara en banan imorse....) Igår körde jag ben och armar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback