the O.C i mitt hjärta ^^

2011-03-23 | 21:09:35 | Allmänt


Efterlyst började nyss så nu blire att kika på det och därefter BB och sedan blir det sängen. Jag har utsläppet i stallet imorgon och jag är inte sugen på att gå upp 06.20 kan jag säga... Börjar jobba kl 09.30 så jag åker dit och släpper ut hästarna och mockar, sedan sticker jag hem och käkar frukost och därefter till jobbet och slutar vid 18. Kommer vara riktigt trött imorgon så fårse om det blir någon bloggning på kvällen eller om jag kanske kanske kanske kan komma ihåg att skriva ett par ifrån mobilen, jag har flera gånger påbörjat men blivit störd och sedan glömt av. Faktiskt!

Till middag blev det köttbullar och stuvade makaroner och pannbiffar till matlådan imorgon. Och vad som fanns i paketet ifrån CDON var detta. Jag har tänkt köpa hem den flera, flera, flera gånger men nu när den låg på sånt jväla bra pris så var jag bara tvungen, kunde inte hålla fingrarna i styr. Var nära på att klicka hem SATC boxen med men där höll jag mig faktiskt. Duttidtjej!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback