små shopping.

2011-03-06 | 12:10:27 | Allmänt


Jag har ont i hela min kropp och är snuvig, blir jag förskyld nu lägligt till jag börjar mitt nya jobb på tisdag så kommer jag bli så jävla trött på mig själv och min kropp. Nåväl, idag skiner solen lika mycket igen och idag ska det tas tillvara på, det blev ju inte så mycket gjort igår så att siA. Jag ska strax åka till stallet och hur länge jag blir där vet jag inte. Kvällen är oplanerad än sålänge, en fika och kanske bio?


I fredags så köpte jag lite små saker, typ som mitt första läppstift och det blev ett rött från rimmel i färgen "diva red" sådär på måfå när jag skulle köpa nagellack. Blev även ett guldigt lack ifrån IsaDora och ett silvrigt ifrån Depend.





och eftersom jag ska bli blond nu igen så var det läge att köpa silvershampoo, imorgon ska jag till frisören. Försökte hitta min favorit bland silvershampoona men hittade det tyvärr inte, det är ivartfall ifrån Lanza. Fick bli ifrån Matrix nu istället, inte testat det innan men hoppas det är någorlunda bra.     (:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback