RIO

2011-03-29 | 22:16:05 | Allmänt


Kom hem för en liten stund sedan, är riktigt trött och imorgon ringer kl. 06.20 och då är det dax att hoppa upp och åka till stallet där jag har utsläppet. Rider och fixar på morgonen givetvis och sedan börjar jag jobba kl. 11 och slutar 19.30. Sedan ska jag vara hos vetrinären vid 19.50 för Sallys andra rabiesspruta, skulle varit där igår egentligen men fick som sagt boka om som tur va, himla skönt att dom har kvälls öppet till kl. 21 två dagar i veckan. (:

Har varit väldigt lungt på jobbet i veckan så hoppas det blir lite mer livat nu snart, det är så tråkigt att göra ingenting. Det är min helg nu som kommer och på lördagar brukar det vara väldigt mycket att göra. Hoppas på det fasten jag är lite nervös, första gånger jag är ensam en hel dag. Har ju öppnat och stängt själv flera gånger nu men en hel dag ska bli spännande, tur att jag får ringa och terra mina kära kollegor om det är något. Jag trivs så jävla bra på mitt jobb och jag ångrar inte en minut att jag tackade ja till det. Hurra, mer sängar åt folket!



hade velat se denna nu, men får vänta lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback