morgonstunder är inte så tokiga ibland ändå.

2011-03-24 | 08:45:32 | Allmänt


Har precis kommit hem ifrån stallet, ska äta upp frukosten och därefter duscha och snabbt i arbetskläderna och iväg till jobbet. Det är helt fantastiskt väder ute, det är redan +7 och solen skiner, fåglarna kvittrar hejvilt och det är bara så himla underbart. Hoppas vädret är lika fint imorgon när jag är ledig, så jag kan få njuta av en lång härlig ridtur i solskenet. Storasyster ringde igår och undrade om jag ville hålla henne sällskap på stan så förhoppningsvis får jag träffat henne imorgon oxå. Har svårt att få tiden räcka till nu när jag jobbar heltid, när listar man ut det hela? Näe men riktigt så illa är det inte, nu när dagarna blir längre och ljusare så känns det som om jag har mer tid och ida har jag ju stallet redan avklarat, vilket innebär att jag kan åka raka vägen hem efter jobbet.


Hade lite morgonkel med Gucc, han brukar vilja gå ut det första på morgonen men icke idag.








Kommentarer
Emelie - Mamman som älskar vitt säger:

Vilken gosig en :)

2011-03-24 | 15:22:54
Bloggadress: http://njutensmula.se
Lilla H säger:

åhhhhh så mysigt att vara katt!

2011-03-25 | 10:16:06
Bloggadress: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback