gladtjej kan ni tänka er!

2011-03-04 | 15:02:50 | Allmänt



Jag var som sagt på en intervju i onsdags på ANA sängar i mölndal, dom sa att dom skulle höra av sig nästkommande onsdag om svar. Intervjuen kändes riktigt bra och vi skrattade mestadels av tiden och det jag tänkte var "vilket jävla skönt gäng" och dom sa att dom gillade mig väldigt mycket och att dom "hoppades" ¨på att dom andra inte skulle mäta sig med mig. Gick därifrån med en härlig känsla i magen och ringde upp och avsa den andra intervjuen jag skulle gå på senare på dagen, det var ett jobb jag är noll intresserad av och lönen ska vi inte ens tala om. Men nu så ringde dom ifrån ANA sängar och sa att dom inte kunde hålla sig utan att jag får jobbet om jag vill ha det, OCH GIVETVIS SA JAG JA! Så på tisdag börjar jag mitt heltids arbete och jag är så jävla nöjd, jag tror att jag kommer trivas utomordentligt. Behöver ni köpa sköna sängar så kom till mig, hihu (;


Nu ska jag göra en grej som jag säkert kommer ångra, jag har inte tålamod till att vänta tills på måndag nämligen. Ni får kanske se senare, silverschampoo är rätt givet iaf ^^







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback