Du har ett paket att hämta

2011-03-23 | 19:17:43 | Allmänt


Fick ett sms att jag hade ett paket att hämta ut på posten tidigare idag, wihi. Undra vad det kan vara huh? Jag vet preeeecis vad det är och jag är så nöjd med mig själv att jag äntligen beställde skiten. Vad det är i får ni se senare för nu ska jag laga middag, är aphungrig. Ska göra matlåda med inför imorgon, suck. Är ju som sagt ledig på fredag och det ska bli så härligt, behöver stå i en massa med diverse saker. Ska bla. till Tre Hästar alt. Naturnära och handla en massa skit till hästen som behövs, torven är slut och kraften är snart slut den med. Han äter som en häst *hihu* FjÅrTiZzZzz *ler*      ^^









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback