börjar våren närma sig?

2011-03-15 | 19:35:56 | Allmänt


Hola!

Har ätit lite middag och har klagar över min jävla hals som jag har riktigt jävla ont i, svider som in i helvete och det lustiga är att jag hade exakt likadannt ityp 3 veckor för bara ett tagsedan. Nu är det tillbaka och det är inte långt ner i halsen utan mer uppåt? eller hur tusan man nu ska förklara det hela..

Har jobbat hela dagen, har ju som sagt äntligen fått heltid. Hur underbart? Och på tal om underbart... hur underbart har inte vädret varit idag då? Här i götet har det varit helt fantastiskt fo sho. Igår så var jag ledig men spenderade förmiddagen i stallet och resten av dagen på på Orust hos P&F, skulle vara där vid 15 men var tidig så jag mockade så snällt för sis sålänge. Vi tog en promenad med hundarna och hästarna i ca. 40min och sedan så tjötade vi ännu mera och bestämde oss för att gå på bio, så vi bokade biljetter till The Fighter på VIPbion och käkade middag på Danilo (restaurangen i bergakungen). Hade en vääääldigt trevlig måndag, måndagar behöver inte vara skit tydligen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback