BB

2011-03-04 | 00:20:39 | Allmänt


Det tog mig en vecka innan jag tittade på BB, såg det i tyP 3min vid det första avsnittet men jag störde mig så mycket på alla jävla skåningar så jag stängde av rätt snabbt. Nu har jag kollat igenom alla avsnitt och jag och älsk kollade på precis på kvällens avsnitt. Har vant mig och tycker dom flesta är rätt sköna, sedan har vi sådanna man verkligen inte pallar. Och Rodney..... vad ska man säga? vilken monsterkuk? HAHAHAHAHHA. ne men skämt på skidor..



Nananana, nu ska jag gå och lägga mig. Är riktigt trött och kommer nog sova som en prinsessa(gris!) inatt känns det som, upp tidigt imorgon och besöka gymmet it is. PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback