210311

2011-03-21 | 19:45:12 | Allmänt


GAAAAH, jag förstår inte varför jag bara inte kan bli frisk? eller riktigt, riktigt sjuk? Hade feber en-två dagar men det räcker aldrig, är snuvig som en jävla idiot, nyser mig sönder och samman, har ont i huvhdet nonstop och nu har det även börjat klia i halsen så har börjat hosta. Jävlaskitoxå! Jag har ivartfall varit duttidtjej och gått till jobbet ändå, helvete heller att jag sjukanmäler mig för en förskyldning nu i början.

Jobbar mån, tis, ons, tors denna veckan så är ledig på fredag och det känns rätt skönt, nästa vecka jobbar jag dock sex dagar av ..... hur många dagar är det nu i veckan? sju? ^^ Hoppas jag hinner krya på mig till helgen. Vi var inte hemma förens vid halv ett-ett inatt så jag gjorde ingen lunchlåda till jobbet (okej, har inte gjort lunchlåda på två veckor. Jag erkänner men jag tänkte faktiskt börja igår igen...) så idag fick det bli thaibuffé. Mycket gott kan jag intyga och helt rätt valt utav mig.



När jag öppnade imorse så var det första en stor leverans som kom. Yippi! Har bara varit med vid en leverand förut och denna gången var jag helt ensam, som tur va så hjälpte lastbilschaffisen mig med trucken. Sedan kom en kollega som räddaren i nöden (han är med ny visserligen, allt tar lite längre tid när vi är två nya eftersom vi behöver tänka igenom allt sjutusen gånger extra änsålänge). Men när vi bockat av och markerat allt så fick vi upp alla bäddmadasser med tillslut. Dom som ligger i hela gången tyP.








Kommentarer
Zami säger:

Ha en härlig dag! :)

2011-03-22 | 14:41:10
Bloggadress: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback