så jävla vacker...

2011-06-25 | 22:48:28 | Allmänt



sitter och försöker komma på en film jag vill se men utan framgång, kommer snart nog på en hoppas jag. Massa polisbilar som cirkulerar omkring i våra trakter med, känns sådär iochmed att detta är ett såpass lugnt område med mestadels barnfamiljer tyP. Enligt grannen så är det tydligen någon skum gubbe/kille som går runt och kollar in i allas hus och trädgårdar, creepy. Tur att vi har en riktig vakthund.


Tittade på det sista avsnittet av The O.C förut, fan vad jag älskade (älskaR) det. Fantastiskt! Fyra säsonger är genom dragna där, frågan är nu då... vilken serie ska jag köra igenom nu? TIPS NÅGON?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback