me like, big time

2011-07-15 | 11:49:55 | Allmänt


Sitter och funderar på när sommaren ska komma tillbaka? Visst att det kan regna lite, ebhövs faktiskt ibland men nu har det regnat i tre dagar + att det varit tyP 14 grader. Det är inte okej, låt det vara varmt iaf?    Nogom, nu ska jag strax sätta mig i bilen och åka och jobba lite, vet inte hur många timmar men jag hinner nog hämta hjärtat efter jobbet så vi kan sticka till OnOff och kika lite. Behöver köpa en antennkabel.. har inga kanaler för tillfället serrni.

Kvällen igår var suverän, filmen var kanon som dom andra två. Jag förstår inte riktigt att jag kan tycka dom är så bra, lite robotar som ändrar skepnad (till och från fordon) och sådär är väll inte riktigt min grej vanligtvis. Men tydligen i dessa filmer, sentimental som jag är så grinar jag när det är något som händer... rätt givet att jag började grina även igår som till dom två tidigare filmerna.^^












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback