snökaos och 4års kalas!

2011-01-06 | 17:06:15 | Allmänt


Jag skrattar bara jag tänker på filmen igår, haha fan vad underbar den var. Försöker hitta en låt som var med, men jag tycker inte det är någon av dom som är med på soundtrack´s listorna. Så jävla irriterande! :)


Nåväl, idag började inte dagen speciellt bra för det förts så kände jag inte alls för att gå upp så jävla tidigt för att ha utsläppet, när jag kommer upp och ska gå ut till bilen så är det så sjukt jävla mycket snö så jag kommer ingenstans, skottade lite, försökte igen, skottade, försökte igen, skottade ...... and so on. tillslut kom ena grannen och hjälpte till. Vi skottade oss ända fram till vägen, väl där så har plogarn lagt den fetaste vallen vid våran utfart och ja, det var bara att skotta bort. Kom äntligen ut och vägarna var sämst plogade överallt, det snöade(ar) inte så lite ute. Vid 9 kom M till stallet och vi stack ut på en liten ridtur, blev sena och stressade hem som fan och samtidigt så snöade det så mycket så man såg knappt tyP 15m framför sig. Ni kan ju gissa hus fort det gick hemmåt. Bytte om snabbt som fan och stack direkt på kalas, bday barnet hade fått välja mat och det var som tippat tacos. Och tårta givetvis, vad är ett kalas utan tårta? ;)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback