riktigt bra lördagskväll! :)

2011-01-09 | 23:27:35 | Allmänt



Hej mina små sjörövare!

Jag får ursäkta för värdelös update men ibland äre så att man inte sitter vid datorn och dom senaste dagarna har varit just sådanna. Igår hade vi lite middag här hemma med P&F och sedan stack vi och discobowlade, så himla roligt, även fast jag är riktigt dålig på att bowla hahahaha :) När vi kom hem och dom andra åkte så kikade vi på en film innan vi gick och la oss. Vaknade lite sent idag, skulle jobba så tänkte sova ut riktigt ordentligt. Gick upp vid 12 så sova fick jag göra, bra att sova länge ibland tydligen för hjärtat var i fullfärd med att tvätta och V I K A tvätt (korsitaket). Har jobbat 14-21.45 och nu är jag hur trött som hellst. En dusch och sedan sängen är min refräng nu.


Hemma bjöds det på lasagne och sedan gino m. vitchoklad och vaniljgrädde till efterrätt.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback