110111

2011-01-11 | 13:37:04 | Allmänt


Wha jag är nog inte den ända som fått dille på brittans nya låt? Tror den kommer växta på mig ännu mera om det nu är möjligt. Jag var tydligen väldigt trött idag och sov rätt länge, vaknade och gick upp vid 9.30 men satte mig i soffan och kollade på Greys Anatomy men somnade till och vaknade upp vid 12 igen. Opsi!

Nu ska jag ta och sticka in till stan och träffa upp S för lite små shopping som jag behöver inför resan. På torsdag lyfter planet emot Bali, gud vad tiden har gått fort. Imorgon ska jag och hjärtat till P&F för lite födelsedagsfirande och lite annat, sedan åker vi hem är hemma en stund och säger hejdå innan jag åker till sthlm. Mitt hjärta, fan vad jag kommer sakna dig! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback