världens bästa älskling!!

2011-02-07 | 23:49:57 | Allmänt


Åhå, jag fick min födelsedagspresent av älsk idag och jag fick en mobil, HTC Desire HD och GUD VAD JAG ÄR GLAAAAAD! :) Han är bäst! ♥

Annars har jag varit på kurs hela dagen, mycket trevligt faktiskt. Inte alls sådär långtråkigt och tjötigt som det lätt kan vara när man är iväg på kurs, utan det är riktigt intressant och jag lär mig massor. Känner mig som en riktig svamp! Efter kursen så åkte jag direkt hem och hämtade Sally och därefter till stallet, sedan hem och åt, fick presenten och därefter stack vi till mina svärisar ett tag. Dom bor i lägenheten i stan på veckorna när dom jobbar än sålänge.





Laddade ner Angry Birds nya seasons det första jag gör givetvis ^^ (alla hjärtansdag tema nu ffs!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback