110209

2011-02-09 | 12:50:39 | Allmänt


Jag är så fruktansvärt trött på dom sjutusenåttahundra liter snor som vägrar försvinna ur min näsa.. Jag har inte längre halsont och inte haft feber på en dag men jag nyser som en i d i o t och snoret vägrar försvinna. Jag vaknade vid tjugo över åtta imorse ungefär, kunde inte somna om så jag satte på två avsnitt av DHW, dom två sista på s4 så nu ska jag börja med s5 hihu. Jag ska nu äta lite lunch och sedan ska jag åka iväg till stallet, ska rida och mocka/fixa fodret. Hinner nog hämta hjärtat när han slutar jobbet.. Blir ingen träning idag heller eftersom jag mår så kasst, men blir nog en timmes promenad ikväll iaf. Om inte så får Sally nöja sig med en 30minutare. "Time will tell" som jag brukar säga.


Fått på papper att jag gått kursen, bra där!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback