halsont.

2011-02-05 | 10:55:23 | Allmänt


Dom ringde ifrån stendahlsbil för en stund sedan och sa att min bil var klar, yippieyey vad glad jag blir. Så nu ska jag strax åka och städa ur lånebilen och sedan åka emot stenungsund och hämta bilen, förhoppningsvis har pappa kommit hem då med så springer upp och kramar honom ordentligt såfall, vi har inte setts på 5 veckor nu. (Han har varit i thailand i en månad och jag på Bali i två veckor. Vi ses iaf en gång varannan vecka minst annars. Min älskade pappa ♥)

Jag har fortfarande ont som fan i halsen och nu börjar jag även få ont i mitt vänstra öra, vart ska detta sluta? tät i näsan är jag med, kommer den jävla förskyldningen tillslut måntro?



En väldigt efterlängtat kom hit igår, damn vad jag har saknat henne! Fick lite blommor av henne och hennes trolovade :) Vi ses nog idag igen, discobowling om det finns banor kvar.



Tulpaner av svärmor och svärfar. Har bara två vaser, inte det bästa antalet när man fyller år..









Kommentarer
trees london säger:

Vad kul, kör lugnt ;)

och kyra på dig!

2011-02-05 | 13:41:09
Bloggadress: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback