våran duktiga tjej..

2011-02-28 | 14:36:36 | Allmänt


Kom hem för en liten stund sedan, ska strax åka igen. Besöket hos vetrinären gick kanon, hon var lite stressad och sådär men man kan inte klandra henne, hon är ju fortfarande så liten och ovan vid vetrinärbesök. Hon blev chipmärkt och fick sin första rabiesspruta nu idag, båda gick bra men när jag var några hundra meter hemmifrån så ringde dom och sa att dom hittade chipet på golvet, så såret hade inte hunnit sluta sig innan hon hoppade ner ifrån birtsen. Så vi vände och åkte tillbaka direkt och fixade det en andra gång, nu sitter det där det ska och hon fick en påse godis eftersom hon var så duktig två gånger.

Jag är verkligen supernöjd med mitt val av vetrinär, göteborgsdjurklinik it is!



Sally tittar ivrigt efter alla andra djur runtomkring ifrån sitt patientrum medans vi väntade på vetrinären ^^.



Idag betalade jag 1250;- och då är det för passet, en rabiesvaccinering och chipmärkningen. Om en månad ska jag dit igen och då ska hon få sin andra spruta, den kommer gå på 460;- och därefter är det 120 dagar tills en blodanalys ska göras och den kommer kosta mig 900;-.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback