110222

2011-02-22 | 11:06:03 | Allmänt


Hej solstrålarna!

Har ni oxå underbart väder idag? Jag gick upp vid 7 imorse, sov hemma hos pappa eftersom jag skullde köra honom till landvetter idag, vi åt frukost där. Blev en köttbullemacka på solrosbröd till frukost för min del och en kopp med thé. Igårkväll så åt vi kinamat och tog det lungt, älskade pappa ♥ Jag kom hem vid kvart i 10 ungefär och nu har jag bytt om och gjort lite lunch som jag ska värma i stallet senare, ska ta och städa ur bilen idag men har inte bestämt mig riktigt om jag ska göra det nu eller senare riktigt ännu.


Hon är "lite" sketen på utsidan nu min pärla, men det är så kallt ute så en dusch får vänta.



pappa lagade ju god mat till oss i lördags, fläskytterfilé i champinjon/kantarellsås.





Sally var med och lämnade av pappa hon med idag givetvis!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback