hejhoppgummisnopp

2011-02-02 | 09:15:09 | Allmänt


Godmorgon, sitter och slevar i mig min frukost nr ett innan jag sticker till gymmet, efter gymmet blire frukost nr två. Kändes att det var ett tagsedan jag tränade när jag stod och körde cardio igår, jag var typ död efter 20min (hahaha!) MEN jag bet ihop och höll på att dö i yttligare 30min sedan gick jag vidare till ben. Idag blire 60min cardio och rygg+biceps. När jag är färdig på gymmet så sticker jag hem och hämtar Sally och därefter iväg till stallet.

Okej, detta inlägget har tagit ca. 30min att skriva har nämligen sprungit och gjort tusen saker samtidigt. tyP satt på en tvätt. Nu ska jag ta och sticka bort till gymmet, hörs senare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback