underbart ridväder..

2011-02-19 | 16:39:32 | Allmänt


Har precis kommit hem ifrån stallet, solen skiner idag igen och vi fick en sån härlig ridtur idag. Dock så missade jag ett träd så mitt knä har lite ont, har redan blåmärke och är svullen så ska bli intressant att se hur det utvecklar sig ^^. Imorgon har vi planerat att åka till Orust och hälsa på lite, fårse om det blir något med det eller om det blir en ridtur på dagen istället. Jag ska hoppa in i duschen nu och sedan fixa mig lite snabbt, sedan åker vi emot stenungsund där pappa bjuder på middag och därefter blir det ev. en sväng ut till tjörn med. Fårse vad vi ohrkar med senare ikväll. Nu måste jag ivartfall duscha, för att lukta häst är inte överdrivet populärt här hemma så att siA. HIhu.







Kommentarer
Frida säger:

Härlig bild! Kram! :)

2011-02-21 | 18:57:49
Bloggadress: http://fridac.webblogg.se/
Zami säger:

Riktigt fin bild :D

2011-02-21 | 22:23:20
Bloggadress: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback