MåBra

2011-02-10 | 21:15:03 | Allmänt


De blev köttfärssås och 1dl fullkornsskruvar till middag, tillsammans med grönsaker givetvis. Och gjorde även så det finns till lunch och middag imorgon med men då blire bara sallad och keso till, alltså ingen pasta. Jag saknar inte pastan alls, har ätit 2dl på 2 veckor och hade även kunnat skippa det. Potatis däremot, det är jag fruktansvärt sugen på. Nåväl, nog om mat.

Jag sitter här och snorar, ska ta och slappa i tvn framför ett avsnitt av DHW och sedan ska jag nog gå och lägga mig någorlunda snart faktiskt. Jag börjar inte förens kl 16 imorgon men jag ska till stallet och allt därtill innan. Behöver få sova en stund på dagen för att ohrka hålla ögona öppna i 16h. Kommer garanterat vara tröttare än tröttast när jag kör hem till morgonen. Som tur är så är det bara den korta biten mellan västra frölunda och hemma som jag kör så ska nog kunna hålla mig vaken den kvarten utan problem.



Har köpt en ny bok jag ska börja med imorgon på jobbet, och idag köpte jag för första gången tidningen MåBra, är den något att ha?








Kommentarer
simone H säger:

Haaalllåååå goding! Psst.. du kan se alla avsnitt DHW -> http://www.watch-desperate-housewives-online.com/



Ligger själv och plöjer avsnitt efter avsnitt där :P Hoppas du mår bättre!

2011-02-11 | 11:42:30
Bloggadress: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback