jävla skit..

2011-02-05 | 19:35:34 | Allmänt


Internet funkar inte till min dator idag, typiskt va? Nåväl, har feber nu ikväll och fittont i halsen som igår. Var väldigt sugen på att gå ut men har lixom ingen ohrk till det alls. Vet med 99% att jag kommer må sämre om någon timme så jävla väl så om jag väljer att gå ut och trotsa feber och halsont så vet jag att jag kommer ångra mig fett mycket hur roligt jag än har det...

Är sugen på tacos, fårse om A kanske hänger med på den idén. Mitt hjärta är ute och dricker öl med en kompis ikväll så får tycka synd om mig själv en hel del nu ikväll.





Kommentarer
l&a säger:

Fin blogg hur är det?:)

2011-02-05 | 21:15:52
Bloggadress: http://shisaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback