jag ska måla hela världen lilla mamma, full av solsken varje dag...

2011-02-06 | 21:21:58 | Allmänt


Har varit hemma en stund nu, ska alldeles strax gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp tidigt och morgonpromenixa med Sally och sedan iväg till gymmet innan jag ska iväg på kurs. kl. 9 ska jag befinna mig på plats i mölndal så jag får väl gå upp vid 6 för att hinna allt.


Vi åt ju middag tillsammans med pappa idag undertiden kollade vi på fotbollen, jävla liverpool. Jag tog helstekt fläskfilé med rödvinssås och klyftpotatis och sallad. Hade inte ätit köttet på TiAmo innan men helt klart godkänt. Vi snackade lite skit med pappa och åkte sedan tillbaka hemmåt, stannade till vid stallet på hemvägen med.




Imorgon/ikväll ska jag börja pyssla med min träningsdagbok. Klippa, klistra, och skriva/måla med färger ftw. Ser ju roligare ut då eller hur? = mer motivation för mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback