110225

2011-02-25 | 10:35:25 | Allmänt


Godmorgon!

Sov liiiiite längre än planerat, hade tänkt gå upp kl. 8.30 men jag var så jävla trött så fick bli en timme extra. Idag ska jag vara så tuff och gå på jobbmässa. Gå där helt själv och prata med en massa främlingar... ja, det är bara att göra eller hur? Har varit ute med Sallybally och ska nu käka frukost, sedan fixa mig och därefter åka till stan och gå på jobbmässan. Har ni en lite roligare dag framför er än mig?

I eftermiddag så äre stallet som gäller, ska rida och därefter hemmåt. Hjärtat frågade om jag ville med ut på ett par kalla ikväll men känns inte som det just nu. Men jag kan ju alltid ångra mig hihu, fan vad jag saknar mitt blonda hår. Måste verkligen boka tid hos frisören, mina toppar mår uruselt och jag har en utväxt som heta duga.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback