fredag nu igen..

2011-08-05 | 13:00:06 | Allmänt


HEJ, HEJ, HEJ HEMSKT MYCKET HEJ!


Jag slutade jobba kl. 17.30 igår, åkte hemmåt och stannade en sväng i std och pratade tjockis J (gravid allstå) hon är beräknad till den 2 november, och om det blir en pojke eller flicka är att se då. Sedan köpte jag med mig thaimat hem och efter maten gick jag tyP och la mig direkt, satte på två avsnitt med Buffy och tyckte synd om mig själv (hade mensvärk, har fan glömt hur det är med den skiten).

Vaknade vid 9 och hade ont i hela kroppen och var snuvig, inte okej. Har varit off hela dagen, långpromenaden med Sally känndes som en halv evighet. Jag ska nu käka lite rester ifrån igår och sedan ska jag åka till XXL och inhandla ett par nya löparskor, MÅSTE FÅ DET GJORT IDAG.  och på samma veva åka förbi hästen och därefter ska jag åka til std och jobba i ett par timmar och sedan får vi se vad som händer och sker.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback