110815

2011-08-15 | 12:16:56 | Allmänt


Goddag, jag var en sen sväng till stallet igår och helvete vad det regnade. Var översvämning här och där och det forsade verkligen ner. Precis när jag skulle rida så avtog det lite och det såg ut att bli lite klarare, men tji fick jag när jag bara tog på mig regnjackan och sket i regnbyxorna..... när jag hade ridit i sisådär 10min så öppnade himlen sig igen och vi blev pisseblöta. Morando är inte spec förtjust i cyklar då dom oftast kommer i en jävla fart och ljudlöst, jag brukar ändå upptäcka dom och varna honom men inte igår. Han gjorde ett dunderhopp rakt upp i luften och jag förstod ingenting, det var en tävlingscyklist som kom förbi oss i en nedförsbacke. Ni kan ju tänka er hur fort han kom.. När vi kom tillbaka till stallet så var han så frösen och trött så jag funderade på att låta honom stå inne inatt, men jag lät han torka och slängde sedan på ett regntäcke och lät honom stå ute ändå.


En solig dag i stallet, Sally och Tango. Har vi sett det sista utav sommaren måntro?








Kommentarer
Sara säger:

läget? :)

2011-08-15 | 13:37:54
Bloggadress: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback