undangömd lycka i form av choklad.

2011-08-14 | 15:36:54 | Allmänt


Idag har jag inte gjort många knop, har mestadels kollat på Dexter om jag ska vara ärlig har två avsnitt kvar av s1, buh. Jag gillart föresten, har ni inte sett så se. Har faktiskt diskat sedan frukosten och fixat i köket och tagit fram köttfärs till middagen, blir lasagne idag. Ska börja på den strax är tanken, men först ett avsnitt till kan inte hålla mig änna.


Lycka när man kollar i skåpen och hittar lite undangömd choklad ^^








Kommentarer
therese säger:

SV: Han är hemma nu, som tur är! Dom fick ur luften från lungan. Tyvärr så kommer han säkerligen råka ut för samma sak flera gånger, har man fått så en eller två gånger får man det ofta flera :O

2011-08-14 | 16:52:17
Bloggadress: http://tinythess.blogg.se/
Johanna säger:

Läser du mogis.se blogg?



http://www.mogis.se/?s=outfit

2011-08-14 | 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback