trött

2011-08-03 | 20:41:54 | Allmänt


Jag var och hämtade hjärtat på jobbet, han jobbade över lite idag. Han mår dåligt så han ligger och sover nu och han sover säkert för natten redan och jag sitter och gör ingenting, jag är riktigt trött jag med men ska ta och kolla lite på Buffy tänkte jag. Ska även ta och se Scream 4, men tror inte det blir av idag.


Var ju till XXL och skulle köpa skor, ringde och dubbelcheckade kontot och helt plötsligt fattades det 1000kr så jag blev lite förbannad och sket i det och åkte hem och kollade vad fan det var som hade dragits, allt är ju redan draget änna. Jovisst, sparkontot drar ju 1000kr varje månad. DAH! Så om jag hinner imorgon så åker jag och gör det då, dom stänger ju kl. 20 så det borde jag hinna, men fårse när jag slutar jobbet. Måste verkligen ha nya löparskor då mina gamla är useless, kan inte dra ut på´t längre.



Föresten, idag kunde Sally få nosa på Doris utan att hon fräste. Hela TVÅ gånger, framsteg.








Kommentarer
LIIV - vanlig men unik säger:

Vilken sötis!

2011-08-04 | 17:52:01
Bloggadress: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback