stekta äggmackor..

2011-08-13 | 17:58:26 | Allmänt


Jag är helt slut i kroppen och i huvudet, sov till kl. 16.30 och vet inte om det var för länge eller påtok för kort för jag är helt snurrig. För länge är det j verkligen inte, men får skylla på att jag inte är så van vid att jobba natt sådära som jag gjort ett par gångr nu.

Jag ställde mig och gjorde två äggmackor förut, stekta ägg mackor. Special a´la keela - bröd, ägg, majonäs, ketchup och ost. Osten blir sådär svettig och vidrig eftersom ägget är varmt men så jävla gott. Var toklängesedan jag åt det med så var lite extra gott, hade gärna velat ha ett annat bröd men fick duga med det som fanns, tog en kopp jordgubbs thé till det med.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback