off

2011-08-20 | 12:39:39 | Allmänt


Hej på er mina nygräddade kanelbullar!

Jag vet att jag varit off här på bloggen, har gjort mycket men på samma gång aboslut ingenting. Har spenderat välbehövd tid tillsammans med min lilla syster. Att vi gått ut både måndag och torsdag är fan otroligt, jag som aldrig är ute längre tyP. Nåväl roligt har vi haft och dåligt har vi mått. Igår spenderade jag och bakfyllan i soffan framför Dexter. Var dock iväg en sväng till vetrinären och fick passet ifyllt inför Åland och svängde även in till Tekinmagasinet och frågade hur lång tid det skulle ta för min mobil att bli hel igen (volymknappen har ballat ur, kommer ta 1-4 veckor) så ska springa in och lämna in den innan vi åker emot Orust om ca. 1h.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback