New year's eve in thailand?

2011-08-31 | 15:03:47 | Allmänt


Sitter och kollar på resor/flygbiljetter, jag har varit några vändor till thailand vid detta laget och vi ska nu åka dit igen. Jag är lite kluven om datumen bara, tanken var först att vi skulle åka den 15/1 och vara borta tre veckor men min syster har sin BF den 23/1 och det menas med att jag kommer bara borta både före och efter datumet. Det är ju noll säkerhet att bebis kommer då men jag vill ändå kunna vara hemma när det är beräknat. Ändå vill jag kunna åka, u see!?

Har hittat ett par okej(prisklass alltså) biljetter hos Finnair, 28/12-19/1. Någon som flugit till Asien med dom? Jag har bara hört gott men är det någon själ där ute som gjort det så hojta till! Att fira nyår på en strand i thailand med mitt hjärt..... inte helt tokigt!


finns det någon här i världen som har "snygga" fötter så säg?








Kommentarer
carolina - Tävling / Snyggaste sommarbilden säger:

Anmäl dig gärna till veckans blogg som är uppe nu!

2011-08-31 | 19:52:12
Bloggadress: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback