haka som farao

2011-08-28 | 19:28:14 | Allmänt



Huvudvärken är ett faktum, dock så är den iaf så att jag kan prata och göra vad fan jag vill men visst ligger den där och gnager iaf. När vi satte oss i taxin idag till tågstationen och sedan på tåget så trodde jag inte att jag skulle klara av tågresan utan att behöva kalva, jag var riktigt dålig men jag klarade mig. Men på båten vart jag lika dålig igen och fick petat i mig lite ost/skink paj och två huvudvärkstabletter och en stor cola. Det var dåligt väder så vi satt och mådde sämst inne i ena cafét i lite över en timme innan solen visade sig och vi gick ut och satte oss/la oss på däck. Underbart, hade varit en jäla massa skönare utan en bakfylla men ändå. Hade iaf en riktigt rolig kväll igår och blev lite för mycket av det goda men äsch, imorgon börjar jag om på början igen efter semester tider och en jävla massa fusk hit och dit. Jag har inte tränat på jag vet inte hur länge nu... ångesten är större än någonsin och imorgon är det jag som drar av ett pass innan jobbet. Ska bli skönt!


A stupade i backen inatt och hennes haka blev något liknande faraos, vad vi har skrattat. en normal människa tar väll i med händerna när man ramlar frammåt? tydligen inte. syns dock inte lika bra på bild, men fult är det och ont gör det säkert en jävla massa. HAHAHAHAHAHA!












Kommentarer
Malin I Form säger:

Usch, huvudvärk är verkligen inte trevligt!

2011-08-28 | 21:17:56
Bloggadress: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback